El BNG de Barreiros reunió a cien personas en la asamblea vecinal sobre el servicio de socorrismo

La Voz BARREIROS / ALA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Debaten sobre la gestión del gobierno de Barreiros del servicio de socorrismo

07 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Un centenar de personas asistieron a la asamblea vecinal organizada por el BNG en Barreiros para debatir sobre la gestión del gobierno municipal del servicio de socorrismo: «Sairon temas tan dispares como a situación das praias ou a xestión dos servizos municipais, cada vez máis privatizados e a súa repercusión na economía municipal. Trasladáronnos o seu enfado e tamén a súa decepción por unha situación de abandono xeralizado do concello. Pero tamén insistían moito na falta de alguén que solucione os problemas e que escoite as súas demandas», señaló Ana Ermida, portavoz del BNG.

El PSOE llevará el tema del socorrismo en Barreiros al Parlamento gallego, con una iniciativa sobre la escasez de vigilantes.

Hoy, campaña medioambiental

En tanto, desde el Concello hoy se pone en marcha una campaña de sensiblización en las playas, con el lema «Que o que volte ás nosas praias sexas ti». Dos monitores estarán hoy y mañana, de 15.00 a 19.00 horas en los arenales ofreciendo explicaciones y tratando de concienciar a los bañistas de la necesidad de mantener los arenales y las playas limpias. Volverán del 15 al 19.