El BNG exige la retirada de antenas de telefonía próximas a un colegio focense

La Voz FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

Se basan en «criterios sanitarios, ambientais e urbanísticos»

13 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

«Criterios sanitarios, ambientais e urbanísticos» llevan a las dos concejalas del BNG en Foz a exigir al Concello la retirada de antenas de telefonía móvil «situadas no inmóbel anexo ao Colexio número 1». Las edilas Lorena Seivane y Teresa Rego se oponen a ese «complexo de telefonía móbil nas proximidades dun centro educativo» invocando recomendaciones de «diferentes convenios internacionais».

El Bloque focense demanda al Concello que actúe después de que el alcalde le respondiese en un pleno que antenas habían sido «retiradas pola propia empresa para a súa renovación e posterior substitución por outras máis modernas, con tecnoloxía 4G». Esa contestación les lleva a pensar que esas antenas puede que no dejasen de funcionar en el 2006, como ordenaba «unha resolución xudicial que prohibía de xeito expreso esa actividade».

Las concejalas Seivane y Rego emplazan al regidor de Foz a «certificar se as antenas seguen operando» y, de ser así, lo instan a que actúe para retirarlas. Y, si la empresa titular solicita licencia para que funcionen, piden al Concello que «non o autorice».