La alcaldesa de Viveiro niega «bases á medida» para el personal de la piscina

s. serantes VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

p. l.

Defiende que la selección fue legal y anuncia acciones contra el PP por «calumniar»

02 may 2017 . Actualizado a las 21:52 h.

Sentencias han anulado la designación del gerente, otorgando la plaza al segundo clasificado, y han provocado un baile en las puntuaciones de otros dos puestos. Para el concejal popular Antonio Bouza, esos fallos judiciales indican que la selección del personal interino de la piscina municipal de Viveiro «emana un tufillo difícil de soportar». La alcaldesa socialista María Loureiro defiende ese proceso selectivo porque sus bases «poden gustar máis ou menos, pero axústanse á legalidade». Subrayando que «non foron feitas á medida de ninguén», la regidora anuncia su propósito de «adoptar as medidas legais que se estimen convenientes para poñer fin» a las acusaciones del PP porque «non vou permitir que continúe mentindo e calumniando gratuitamente».

El popular Bouza anunció que pediría un pleno extraordinario para que Loureiro «asuma a súa responsabilidade e compareza explicando detallando este ‘piscinazo’». La socialista Loureiro recuerda que desde que el Concello asumió de modo la gestión de la piscina, «as insinuacións engañosas, as dúbidas e as críticas foron unha constante». De ahí que convocase un pleno el 15 de diciembre del 2015, en el que «xa comparecín dando as explicacións oportunas, e non teño intención de convocar un novo pleno por este motivo».

La alcaldesa afirma que el Concello aplicó la Ley cuando pidió cooperación a la Diputación para diseñar las bases para elegir a los trece empleados interinos de la piscina, así como para constituir el tribunal calificador. Por tanto, recalca Loureiro, «cumpren o Estatuto Básico do Empregado Público».

Sobre las sentencias judiciales que han obligado a modificar parte de la selección inicial del personal, la alcaldesa declara que el Concello las «acata con total respecto». Precisa que de las 300 solicitudes presentadas para optar a las trece plazas, «dous aspirantes» recurrieron a los tribunales.

«Non poñer en dúbida»

«Estou cansada de escoitar expresións tales como ‘piscinazo’ ou tufillo difícil de soportar’, insinuacións que, sen afirmar nin demostrar nada, empañan este procesos selectivo e poñen en dúbida tanto a miña honestidade como a do propio Concello», añade María Loureiro. De ahí que, como «non vou permitir que o grupo municipal do PP continúe mentindo e calumniando gratuitamente», anuncie su intención de «adoptar as medidas legais que se estimen convenientes para poñer fin a esta situación».

La alcaldesa viveirense también defiende la decisión de asumir desde el Concello la gestión directa de la piscina. En su opinión, «a día de hoxe non é posible poñer en dúbida a xestión que se está realizando, que pode acreditarse co incremento de aboados, de actividades e de cursillistas».

María Loureiro añade que lo ocurrido con la piscina «non é consecuencia de mala xestión nin de deixadez», por lo que declara que dice «non entender como o PP aproveita para facer referencia a outras cuestións, como as incidencias de contabilidade en Aparcamentos A Mariña».