El Resu denuncia precios inflados hasta un 500% en hoteles y pisos

M.S. CORRAL VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

x.f.r.

La organización pide que se regulen, pues el festival «beneficia a todos»

24 mar 2017 . Actualizado a las 13:59 h.

La queja por parte de los organizadores del Resurrection Fest no es nueva. Es reiterada. Ayer emitieron un comunicado en el mismo sentido, lamentando que algunos hoteles y pisos de particulares aumenten los precios hasta un 500% durante los días de celebración del festival. Entienden, y así lo expresaban, que sería bueno regular de algún modo los precios puesto que el festival -plenamente consolidado y siendo como es una referencia- beneficia a todos. Esto se habló incluso en la pasada edición de Fitur en Madrid.

Desde la organización del festival señalaban ayer: «Como ben sabedes, nos últimos anos incrementouse o prezo de hoteis e pisos particulares ata un 500% e máis, incluso dende o primeiro día en que se anunciaron as datas do festival (primeiros de xullo), deixando poucas posibilidades para que os asistentes poidan acceder a este tipo de aloxamento e se convirta nunha poxa constante e sen límite».

«É unha situación inviable para todo o público -añaden-, que ao final é o gran perxudicado e compre facer algo. Entendemos a lei da oferta e a demanda; sabemos que a oferta hosteleira non é grande, nin en Viveiro nin na bisbarra, pero dalgunha maneira os prezos deben ter certos límites xa que este escenario está xerando unha barreira para todo o público do festival que desexa vir dende toda España e Europa e atópase con prezos superiores aos doutras zonas turísticas en tempada alta».

Los organizadores continúan expresando su temor de que, de no encontrar entre todos una solución, «a avaricia rompa o saco» e insisten en el comunicado en la necesidad de regular de algún modo los precios. «Agora mesmo en Viveiro temos algo moi bo (o festival, plenamente consolidado entre os mellores), que beneficia a todo o mundo e debemos coidalo entre todos, cada quen dende a súa parte. Debemos darnos conta de que o aloxamento a prezos desorbitados é un dos maiores problemas que se afrontan á hora de realizar o festival e diante disto sentímonos impotentes. Por iso cremos que debe de facerse algo ao respecto e que o público non sexa o perxudicado».

«De manterse esta situación, será insostible manter o Resurrection en Viveiro»

La organización del festival mandó ayer una propuesta que no es nueva, reunirse y encontrar una solución que beneficie a todos porque el festival tomó ya una dimensión enorme, está de hecho entre los mejores festivales de España y de Europa, premiado y reconocido. 

«Nós cremos que debe facerse algo ao respecto, que o público non sexa o perxudicado; do contrario, todo isto traerá consecuencias que afectarán directamente aos nosos asistentes e ao turismo en xeral de toda a comarca. De manterse, de feito, esta situación a longo prazo, será insostible manter o festival en Viveiro», exponen los organizadores en su comunicado. Estas quejas vienen siendo reiteradas de un modo u otro en el último tiempo.

«Por todo isto que acabamos de referir, pedimos o voso apoio xa que consideramos que Viveiro é a nosa casa e é parte da esencia do festival. Queremos que se regule esta situación dalgún xeito, entre todos, e que todos sexamos conscientes do dano que isto causa, non só ao normal desempeño do festival, senón tamén aos intereses do pobo e dos asistentes». 

Las proporciones del festival son de una envergadura enorme a estas alturas y genera beneficios para Viveiro, también las lógicas dificultades y complicaciones para los habitantes porque el festival transforma Viveiro. Es una seña de identidad ya de Viveiro junto con la Semana Santa Internacional. Y es sabido, a mayor dimensión, la dificultad y los problemas suelen ser también proporcionales. Por eso esa propuesta de encuentro y de soluciones.

«Mil euros por piso neses días e ata 800 euros por noite de hotel»

Desde la organización del festival inciden en lo que consideran precios demasiado elevados y ponen ejemplos. «Consideramos que é un abuso que por eses días de festival nun piso se cheguen a cobrar ata 1.000 euros; non hai forma de controlar os prezos dos particulares. Ou que unha noite de hotel saia a 800 euros. Son prezos que están ao alcance de poucos e son completamente inxustos, pois chegan a superar 10 veces o prezo habitual e cada ano vaise incrementando en maior proporción». 

Es verdad que el festival, el Resurrection Fest, coincide con temporada alta en verano, si bien este año se adelantó a primeros de julio, en la antesala de la temporada alta en A Mariña, que se suele marcar a partir del 15 de julio, con lo que el festival aporta un extra muy importante a los sectores hotelero y hostelero, que luego aún aprovechan toda la temporada estival. Otra cosa son ya los pisos de particulares, regulados ahora por la nueva normativa de la Xunta.

La duodécima edición del festival se celebrará entre el 5 y el 8 de julio y aguarda atraer a miles de personas gracias al tirón de bandas como Rammstein, Rancid, Mastodon, Sabaton, Anthrax o Sepultura.