Burela confia en una ayuda «bastante importante» del Igape para Expomar

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

p, losada

Una delegación burelesa recaló ayer en Santiago para recabar colaboración

16 mar 2017 . Actualizado a las 13:24 h.

Una delegación del Concello de Burela, encabezada por el alcalde, Alfredo Llano, con la gerente de la Fundación Expomar, Catalina Sánchez, visitó ayer la sede del Igape para tratar de recabar ayuda para la feria Expomar. Al término de la reunión, Llano divulgaba un comunicado en el que realizaba una valoración positiva: «Hai que ter todo en orde e imos pasiño a pasiño avanzando. Quero destacar que como a de Burela xa hai poucas feiras en todo o Estado e esta ten que seguir a ser unha referencia. O Igape está disposto a colaborar, pero hai que concretar a contía desa axuda, algo que ocorrerá nas vindeiras semanas. Eu agardo que sexa bastante importante. Que estean predispostos a colaborar coa Fundación Expomar é bo e estarán presentes na inauguración ou na clausura».

Para la organización de la feria, en mayo, la Fundación Expomar baraja un presupuesto que ronda los 200.000 euros. Para sufragarlo, Llano recordó que cuentan con la colaboración de las consellerías de Mar e Industria, de la Deputación de Lugo y del Concello de Burela, además de las aportaciones que realizarán los expositores que participen en el evento. Para promocionarlo, en principio se harán presentaciones en Santiago, Lugo y Burela: «Pero iso concretarémolo nos próximos días», puntualizó Alfredo Llano.

En su visita a Santiago, el alcalde de Burela, con la concejal de Servizos Sociais, Patricia Otero, también mantuvo otras reuniones. En Augas de Galicia analizaron el proyecto de la nueva Edar: «Vai xa moi avanzado. Agora con Costas teremos que ver si a instalación é máis compacta ou máis aberta, é dicir temos que ver a superficie total que vai ocupar e os metros cadrados dos que dispoñamos no solar onde vamos situala. A nova Edar atenderá a unha poboación duns 14.000 habitantes. É moito mais moderna que a vella, menos contaminante e vai funcionar moito mellor», dijo Llano, quien recordó que en los presupuestos de la Xunta figura una partida de 200.000 euros para iniciar las obras.

La otra reunión fue con el gerente del Consorcio da Igualdade e do Benestar, Perfecto Rodríguez. «Foi para falar da nosa escola infantil e chegamos a un acordo importante. Penso que a finais de xuño as obras terán concluído. Neste tempo que queda nós encargarémonos de actuar no patio de xogos, onde se creará un espazo axardinado do que poderán gozar os cativos e as cativas. E tamén nos ocuparemos da instalación eléctrica do centro. O Consorcio fará a rampla de acceso para minusválidos e a parede frontal que faltaba por facer. O resto xa está listo». Llano confía que la escuela pueda abrir en septiembre. El plazo de inscripción ya está abierto.