Portos equipa a San Cibrao con un tren de fondeo para embarcaciones

s.s. SAN CIBRAO / LA VOZ

A MARIÑA

p. losada

De 50 metros de largo, «ordenará» el amarre de los barcos

10 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Portos de Galicia está equipando al puerto de San Cibrao con un tren de fondeo de 50 metros de largo. Con ese sistema de amarre se pretende facilitar «a ordenación das embarcacións fondeadas», al mismo tiempo que se proponen conseguir «maior operatividade e seguridade» para los barcos.

Con una inversión de «máis de 20.000 euros», las obras que acaban de comenzar «dan resposta ás necesidades plantexadas polos usuarios do porto e o propio Concello de Cervo», explican desde Portos. Añaden que ese sistema de amarre «permitirá fixar o punto de fondeo das embarcacións que operan no porto de San Cibrao».

Ese organismo de la Consellería do Mar también está con la «repavimentación de 430 metros cadrados da explanada do peirao pesqueiro» de San Cibrao. Invierte 15.000 euros en un suelo de hormigón, de veinte centímetros de espesor.

José Juan Durán, presidente de Portos, visitó ayer las obras en San Cibrao, acompañado de José Manuel Balseiro, delegado de la Xunta en la provincia, y de Alfonso Villares, alcalde de Cervo. El regidor «agradece» las inversiones de Portos.