Agora Xove distinguirá a los tres empresarios más veteranos

La Voz XOVE / LA VOZ

A MARIÑA

09 feb 2017 . Actualizado a las 21:30 h.

Concello de Xove y Asociación de Comerciantes, Industriais e Autónomos de Xove han decidido aprovechar la feria multisectorial Agora Xove para homenajear a titulares de las empresas familiares más veteranas del municipio que continúan en activo. Los distinguidos pertenecen a las empresas Panadería Casariego Guerreiro, Motos Telmo y Establecimientos Rey.

Será el próximo sábado, coincidiendo con la apertura del certamen comercial, cuando Concello y organización empresarial de Xove rendirán homenaje a Josefa Guerreiro Álvarez, «por ser a muller con máis anos de dedicación na súa empresa familiar, Panadería Casariego Guerreiro»; a Telmo Mariño Martínez, «por ser o fundador de máis idade da súa empresa familiar, Motos Telmo»; y a Antonio Rey Álvarez, «por ser o fundador da empresa familiar con actividade de comercio máis antiga, Establecimientos Rey».

El salón comercial Agora Xove se instalará en un carpa de 1.200 metros cuadrados y en el pabellón deportivo. Con entrada gratis, se celebrará el sábado y el domingo, concurrirán cincuenta establecimientos e incluirá numerosas actividades lúdicas.