«Con manter as estacións, limpar accesos e cumprir horarios, xa ganarían usuarios»

La Voz

A MARIÑA

31 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La Plataforma en Defensa do Ferrocarril de Ferrol-Ribadeo plantea, por otro lado, «o mantemento adecuado de estacións e apeadoiros [mellor iluminación, limpeza de baños, cuidado dos exteriores, etcétera] e a mellora dos accesos ás estacións do tren en todo este tramo costeiro».

La Plataforma entiende que si los responsables del tren cumplieran con estas tareas, y muy especialmente con los horarios con mayor puntualidad, ganarían usuarios en el tramo costero.

«Con estas sinxelas iniciativas -señalan- conseguiríase prestar un servizo público razoable, co material e a infraestrutura existente, sen inversións multimillonarias; recuperaríanse usuarios e achegaríanse moitos que tiveron que abandonar por culpa dos nefastos horarios e a falta de puntualidade do tren».

Con servicio deficiente en el tren; con liñas de transporte por carretera en el aire, pendientes de adjudicar al renunciar Arriva, A Mariña tiene serias carencias en el transporte público.