Lucas: «Nesta fase de aprendizaxe o principal é gañar»

I.M.B. BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

x.f.r.

El técnico del equipo femenino del Pescados Rubén cree que lo mejor en la cancha del Rubí fue la victoria

18 oct 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

«É certo que en moitas fases do partido o noso dominio foi infructuoso, apenas creamos ocasións, pero aínda así o marcador final (1-2) foi demasiado axustado. Merecimos chegar aos derradeiros minutos ca vitoria mellor amarrada». Así resumió Lucas, el preparador del equipo femenino del Pescados Rubén-Burela, lo acontecido en el partido disputado el sábado por su equipo en la cancha del Rubí, que terminó con victoria visitante por 1-2.

Tanto Lucas como Julio Delgado, los patrones de la escuadra naranja, regresaron de tierras catalanas más convencidos, si cabe, de que a la plantilla le falta madurez. «O noso xogo ten que mellorar bastante. Moitas das xogadoras que chegaron como reforzos non tiñan experiencia en Primeira e iso nótase. Fáltanos ese plus de competitividade que si teñen os grandes favoritos», razonó Lucas.

De lo hecho el sábado en la cancha del Rubí, Lucas valora por encima de todo la victoria. Y así lo hizo constar. «Nesta fase de aprendizaxe na que estamos o principal é gañar. Os trunfos son imprescindibles para acelerar a adaptación», sentenció Lucas, el preparador de un conjunto que ya prepara el enfrentamiento del sábado ante el Rioja.