Os Aventados premian a Conservas Albo, Confitería Kiko y Parador de Ribadeo

La Voz CERVO / LA VOZ

A MARIÑA

Las distinciones se entregarán el próximo domingo en un doble acto en Viveiro y San Cibrao

09 mar 2016 . Actualizado a las 13:14 h.

El colectivo Os Aventados confirmó ayer el nombre de las empresas que recibirán los premios A de Calidade el próximo sábado, día 13, en San Cibrao. Los negocios distinguidos son Conservas Albo, Celeiro; Confitería Kiko de Burela y Parador de Turismo de Ribadeo.

Del establecimiento Conservas Albo destacan que es un referente claro «de calidade nas conservas de atún e doutros produtos dende hai case un século, e por ter conservado en Viveiro a súa produción, dando traballo sobre todo ao sector feminino, tan falto del na localidade». La segunda firma merecedora del premio es Confitería Kiko: «Pola calidade do seu produto e atención ao público». Finalmente, el tercer premio ha recaído en el parador ribadense, «por ser un dos paradores máis rendibles da rede do país, e por estar sempre implicado nas actividades culturais e empresariais da comarca, ademais de polo seu esmerado servizo de restauración de hostalería».

A estos reconocimientos hay que sumar la concesión de los premios A toda unha vida que este año recaerá en Xesús Alonso Montero, presidente da Real Academia Galega, y el premio Árdelle o Eixo, con el que será distinguida Encarna Lago, gerente de la Rede Museística de la Diputación Provincial de Lugo. En clave negativa, el Árdelle o carro será como crítica a la corrupción política.