El Concello de Ribadeo niega que esté seleccionando personal para Mercadona

s.c. / d. gayoso RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

La edil Ana Martínez lamenta los falsos rumores y pide respeto para los parados

13 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La concejala de Desenvolvemento Local de Ribadeo, Ana Martínez, negaba ayer tajantemente que desde el concello se esté seleccionando personal para el hipermercado de Mercadona.

«Non é certo, para nada, pero para nada, que quede moi claro -manifestaba ayer-. Non sabemos de onde saíron eses rumores, tais bulos; o concello non se encarga para nada, repito, de seleccionar personal para ningunha empresa privada, para ningunha, só faltaría, tampouco para o novo hipermercado de Mercadona».

Sí confirmaba, por otra parte, el asentamiento y próximo apertura de esta cadena de supermercados, Mercadona, en Ribadeo, tal como ya avanzó en su día este diario.

«Iso si o podo confirmar, a próxima apertura dun supermercado de Mercadona na vila, no noso concello, pero non que esteamos seleccionando persoal; diso encargaranse eles, é de supoñer. Nós non desdelogo; nós, desde o concello, o que pedimos é que se teña o maior respecto cara o colectivo de desempregados, e con estes bulos estaselles a faltar ao respecto», indicaba por último ayer por la mañana la concejala ribadense Ana Martínez, tajante ante estes rumores.

521 currículos en la bolsa de empleo local ribadense

Por el Servicio de Orientación Laboral de Ribadeo pasaron 362 personas (de Ribadeo pero también de Barreiros, Foz y Trabada) en los últimos cinco meses, de septiembre a febrero, a solicitar información.

Además la concejal de Desenvolvemento Ana Martínez también indicó que en la Bolsa Municipal de Emprego de Ribadeo se presentaron 521 currículos hasta el momento demandando trabajo.