Nós asume los «malos resultados», En Marea presume de diputado y el PSOE, de fortaleza

M.C. VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

«Por fin Lugo ten un deputado nacionalista, internacionalista e de esquerda», sostiene Miguel Anxo Fernán-Vello

22 dic 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

«David non sempre vence a Goliat, e menos a 4». La candidata por la provincia de Nós Candidatura Galega, Olalla Rodil, reconocía ayer que el 20-D dejó un resultado electoral «malo sen paliativos, moi lonxe das nosas expectativas». «É evidente que non fomos capaces de contrarrestar unha intensa campaña televisiva que centrou as expectativas electorais en catro forzas políticas estatais que se presentaban como únicas opcións reais de voto», explicó Rodil: «Este contexto foi un obstáculo que Nós non puido superar para conseguir unha representación propia, galega e nacionalista no Congreso e no Senado».

Por su parte, desde el PSOE insistían en que «fronte aos augurios, vaticinios, enquisas ou valoracións», los socialistas siguen siendo la fuerza de izquierdas de referencia en España y en Lugo. Los candidatos por la provincia al Congreso y al Senado, Margarita Pérez y Ricardo Varela, confesaron no lograr la aspiración de ganar en número de votos al PP: «O resultado electoral non coloca a ningún partido con claridade evidente para constituír un goberno (..) O PSOE tivo unha crise na provincia e tivo que remar moito para ter estes resultados electorais. O partido recompúxose nun escenario no que os votos que antes se repartían entre dous agora fano entre catro».

Por su parte, el cabeza de lista de En Marea por la provincia, Miguel Anxo Fernán-Vello, destacó que «por fin Lugo ten un deputado nacionalista, internacionalista e de esquerda (..) A intelixencia colectiva do noso país, a conciencia colectiva e activa falou democraticamente por un cambio no Estado e tamén en Galicia».

17.609 votos para los populares

El coordinador de la campaña y secretario provincial del PP recordó que su partido fue el más votado en la comarca, con más votos que en las municipales. José Manuel Balseiro destacó los 17.609 votos de confianza al PP: «Avantaxamos en 16 puntos ao PSOE, en 25 a En Marea e en 38 puntos a candidatura Nós, da que forma parte o BNG». Con respecto a las municipales, destacó la subida de votos en Ribadeo (más de 1.023 votos), en Viveiro (más de 1.002), en Burela (más de 262) y en A Pontenova (más de 269), y también felicitó al diputado electo Jaime de Olano.

Un centenario votando en Ribadeo

en imágenes

Antonio González Miró no quiso desaprovechar la ocasión de votar en las elecciones generales. Este centenario de Ribadeo participó así, otra vez más, en la cita electoral. González Miró recibió en junio un homenaje del Colegio de Ópticos-Optometristas de Galicia por el ser el óptico más longevo de Galicia.