BNG y PSOE exigen al Estado desde la Diputación viales modernos para A Mariña


Antes de que se hiciese público el dinero que el Estado prevé dedicar a A Mariña el año que viene, la Diputación de Lugo, con los votos del PSOE y del BNG, acordaba «demandar ao Ministerio de Fomento un plan plan específico de mellora das comunicacións para A Mariña». La propuesta del BNG, defendida por el mariñano Antonio Veiga, fue rechazada por los diputados provinciales del PP.

La petición que la Diputación dirigirá al Estado pretende conseguir «que se dote co orzamento necesario o proxecto da autovía Barreiros-San Cibrao, urxindo o inicio e realización das obras», en palabras de Antonio Veiga. También reivindica «a mellora das infraestruturas do Estado na Mariña: A-8, N-634, N-642 e N-640».

«Temos as mesmas infraestruturas que fai 30 anos, porque o único novo que se fixo neses anos foi unha autovía, a A-8, que está pechada a metade dos días». Antonio Veiga llama así la atención sobre algo que se repitió a última hora de ayer, cuando volvió a cerrarse a la circulación el tramo de la A-8 que va de Mondoñedo a Abadín.

Para el PSOE y el BNG lucenses, «a falta de interese e de apoio por parte de Fomento supón un grave atentado ás posibilidades de desenvolvemento presente e futuro» de A Mariña, subrayó el nacionalista Antonio Veiga. En su opinión, la comarca, «que move por riba do 33 % do PIB da provincia, precisa contar cunha rede viaria ben planificada e actualizada, con seguridade e capacidade suficiente para vertebrar e comunicar adecuadamente os seus concellos entre si e favorecer a comunicación coas limítrofes Ferrolterra, Meira, A Fonsagrada e Occidente de Asturias».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

BNG y PSOE exigen al Estado desde la Diputación viales modernos para A Mariña