Turismo paga personal para atender visitantes en tres municipios y apoya 7 fiestas de interés

S. S. VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

25 sep 2014 . Actualizado a las 05:01 h.

Turismo de Galicia ha asignado a A Mariña «máis da metade do investimento na provincia para apoiar as festas de interese turístico e os concellos turísticos da comarca». Esas aportaciones de la Xunta rondan los 42.000 euros. Se destinan a ocho de los quince municipios de A Mariña.

«Son axudas non competitivas, que se aproban para todos os concellos que reúnen os requisitos e que as solicitan», explica Raquel Arias, delegada territorial de la Xunta en la provincia. «Para a contratación dun traballador durante catro meses, encargado de labores informativas e de promoción turística», el Gobierno gallego ha asignado un total de «22.395 euros aos concellos turísticos de Mondoñedo, Ribadeo e Foz».

Arias cifra en la suma de 24.500 euros los asignados «ás festas de interese turístico» en la comarca. Tres se concentran en el municipio de Cervo: Festa do Ourizo y A Maruxaina, en San Cibrao, y A Queimada, en Cervo. Las otras son As San Lucas de Mondoñedo, el Festival Folclórico Internacional do Emigrante de Barreiros, el San Lourenzo de Foz y la Festa da Faba de Lourenzá.

A las organizaciones de esas fiestas les subvencionan «publicidade, cartelaría, anuncios nos medios de comunicación ou actuacións artísticas». Y con el personal para información turística, se trata de «poñer en valor a riqueza de cada municipio», agrega la delegada de la Xunta.