La Xunta anuncia el corredor San Cibrao-Viveiro para la primavera del 2016

A MARIÑA

Sabela Blanco

El trazado se reducirá a 8 kilómetros y podrá recorrerse a 100 por hora

24 sep 2014 . Actualizado a las 02:42 h.

«Estamos en condicións, tanto económicas como técnicas, para poder rematala no primeiro trimestre do ano 2016. Coa empresa construtora, co director das obras, resolvemos atrancos, incidencias de todo tipo e a reactivación das obras responde a todo ese traballo». Ethel Vázquez, conselleira de Infraestruturas, explica así porque la Xunta anuncia, por segunda vez en dos días, que la vía de alta de capacidad entre San Cibrao y Viveiro estará rematada en la primavera del 2016. Se podrá circular a 100 kilómetros por hora por sus 7,9 kilómetros de recorrido, entre O Castelo (Cervo) y Celeiro (Viveiro).

En Parceiros, municipio de Xove, en un tramo de corredor que lleva años parado, la conselleira, la delegada provincial de la Xunta y los alcaldes de Xove y Cervo, ponen fecha otra vez para rematar una carretera que el actual presidente de la Xunta prometió, como conselleiro, para el 2007.

A la incredulidad ciudadana de que este nuevo reinicio del vial derive en otra paralización y esos 7,9 kilómetros de corredor sin construir, la conselleira Vázquez contesta: «A reactivación desta obra responde ao convecemento de que é un eixe importante, unha actuación totalmente necesaria que vertebra A Mariña lucense». Ese tramo del corredor de la costa, el único en obras en la provincia de Lugo, lo considera la Xunta unha «actuación importante, que responde as líneas prioritarias do goberno: priorizar actuacións en marcha de rentabilidade económica e social», añadió hace unos minutos la conselleira en Xove.

Costará 54,3 millones, para un trazado alternativo a la actual LU-862 que se quedará en 7,9 kilómetros, con cinco viaductos. Iniciadas y paradas coincidiendo habitualmente con épocas preelectorales, en algunos tramos del vial construidos han crecido eucaliptos y otro tipo de vegetación. Este mediodía, en Parceiros, sonaban camiones y excavadoras, continuando unas obras reiteradamente demandadas y sobre las que numerosos mariñanos se preguntan «se irán desta vez».