La performance Lampíricos, hoy en el Teatro de Ribadeo

ribadeo / la voz

A MARIÑA

04 sep 2014 . Actualizado a las 07:06 h.

La performance Lampíricos, de Antón Lopo, se escenifica esta tarde en Ribadeo, a las 20.30 horas en el Teatro, de la mano del Área de Cultura de la Diputación de Lugo. La obra es una mezcla de narración oral, instalación e interacción teatral con el público.

«Lampíricos é unha proposta oral de Antón Lopo, sobre uns textos elaborados nunha longa estadía en Essaouira, un dos banzos fortes do sufismo marroquí. Desa experiencia, e da deriva que atopa ao seu regreso, xurden textos que indagan nunha contemporaneidade quebrada, cun corpus social rebentado e unha aturdida parálise individual. Pero Lampíricos non é soamentes a crónica dese saqueo, senón tamén unha paisaxe de impulsos e sentimentos que atrapa ao espectador-lector nunha acción implacable», indica la Diputación.

La obra se estrenó el año pasado en la Galería Dispara de A Estrada y desde entonces se programó, entre otros lugares, en el Museo de Arte Contemporánea de Vigo (MARCO), en el Museo de Arte Contemporáneo Mohamed Driss de Tánger o en la Sala Chela Mar de Málaga.