Varios colectivos animan a manifestarse mañana en Burela contra el copago hospitalario

LA VOZ

Iniciativa Galega Pola Gratuidade da Sanidade y SOS Sanidade Pública, que agrupan a concellos de diferente signo político, organizaciones sindicales y de pacientes, colectivos de profesionales sanitarios, oenegés, asociaciones de emigrantes, sindicatos, organizaciones políticas y plataformas en defensa de la sanidad pública comarcales, como la de A Mariña, hacen un llamamiento a la ciudadanía a movilizarse y concentrarse mañana contra el copago de medicamentos de dispensación hospitalaria, a las 20.30 horas, ante el Hospital da Costa en Burela. A la misma hora habrá actos similares en los diferentes hospitales públicos de Galicia.

El BNG de A Mariña divulgó ayer un comunicado en el que expresa su apoyo a la convocatoria e insta a los mariñanos a secundarla y a rebelarse contra esta medida impositiva. «Para o BNG estamos diante do traspaso dunha liña vermella onde a sanidade deixa de ser pública, universal e gratuíta, discrimina a usuarios/as do sistema en función dos seus recursos, grava aínda mais a doentes crónicos e racha coa equidade do sistema. É un feito que esta medida non vai supor ningún aforro xa que mesmo a súa posta en funcionamento resulta mais cara que os ingresos que se van a producir coas achegas dos usuarios, polo que estamos diante dunha medida ideolóxica allea a unha mellora na xestión», dice el BNG de A Mariña.

La Voz de Galicia
Lo sentimos, no hemos podido atender su petición.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos

Varios colectivos animan a manifestarse mañana en Burela contra el copago hospitalario