Varias entidades vecinales de la comarca se manifestaron contra el nuevo plan acuícola gallego

La Voz

A MARIÑA

06 nov 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

Varias asociaciones de A Mariña, en concreto plataformas vecinales de Xove y de Foz, se sumaron este fin de semana pasado en Corrubedo a la manifestación convocada contra el nuevo plan acuícola que pretende implantar la Xunta de Galicia.

En A Mariña están afectados por este plan los municipios de Xove, Foz y Ribadeo, donde se pretenden abrir varias piscifactorías, tal como ya informó en diversas ocasiones esta Redacción.

Campaña de Galiza Nova

Representantes de Galiza Nova de A Mariña se sumaron con reparto de material en las principales estaciones de autobuses y de tren de la comarca a la campaña que Galiza Nova promueve para la mejora del transporte público no sólo en A Mariña, si no también en el resto de comarcas gallegas.

Viveiro-Santiago, tres horas

Sara Fernández, responsable comarcal de Galiza Nova en A Mariña, destaca algunos problemas que tiene la comarca en materia de transporte: «deficiente comunicación das vilas da Mariña coas principais cidades galegas; un estudante que queira ir a Santiago un día laborable dende Viveiro, tardará tres horas e media e pagará 16.40 euros tendo que facer transbordo no Ferrol».

«Só existen catro viaxes de Feve na Mariña, cando ese tren se podía usar para cercanías unindo moitos pobos da Mariña; non existe unión das liñas Santiago-Lugo e Ferrol-A Mariña e non hai descontos para estudantes», señala.