• El congreso gallego de psicología aborda problemas de todas las edades, desde la infancia a la senectud

    Su programa «pretende afondar nos cambios e nos retos que demanda a sociedade» y contempla tratar temas como el suicidio, la depresión o el daño cerebral adquirido. Defienden la profesión como un «recurso imprescindible para o benestar da cidadanía»

    J. Gómez

    Más de un centenar de ponentes participan del 2 al 4 de junio en el tercer congreso de profesionales de la psicología de Galicia. Se celebra en el Palacio de Congresos de Santiago y aborda problemas de personas de todas las edades, desde la infancia a la senectud, según se indicó en la presentación de las sesiones. Su programa «pretende afondar nos cambios e nos retos que demanda a sociedade por parte dos e das profesionais», sostienen Víctor M. Torrado Oubiña, presidente del comité organizador, y Rosa Álvarez Prada, decana del Colexio Oficial de Psicoloxía, entidad que promueve el acontecimiento. Ambos señalan que es la cita más relevante del sector en los últimos 25 años. Los anteriores congresos se celebraron en 1986 y en 1991.

    «A intención deste encontro é contribuír ao sostido crecemento científico e ao  recoñecemento social que experimentou a Psicoloxía nas últimas décadas», indican. «Cada día, os medios de comunicación énchense de novas nas que a psicoloxía pode ser parte da solución e desde logo, un recurso imprescindible para o benestar da cidadanía. Cuestións de saúde pública de plena actualidade como son o suicidio, a depresión ou o dano cerebral adquirido serán tratadas neste Congreso. Temas de especial transcendencia social, como a protección da infancia e da adolescencia, a intervención con menores infractores ou a corrupción, terán tamén o seu espazo dentro do programa. A seguridade viaria ou o envellecemento da poboación e as súas consecuencias centrarán algunhas das propostas, sen esquecer outras máis innovadoras, como son o coaching ou a psicoloxía deportiva», agregan.

    El congreso constará de simposios, conferencias, talleres y sesiones sobre asuntos como la evaluación del acoso en centros de trabajo, la credibilidad de testimonios o las competencias emocionales.

    Las comunicaciones libres, o en tamaño póster, pueden presentarse hasta el 31 de este mes por parte de quienes participen. En la página web del Colexio Oficial de Psicoloxía se facilita toda la información y la posibilidad de inscribirse. El programa se completará las próximas semanas y «percorrerá os diferentes roteiros e desafíos que nos ofrece a psicoloxía nestes tempos, desde as súas diferentes áreas», insiste la organización.