Secciones

Tu edición

Informar II

La Voz de Galicia

Hai das semanas lamentaba a ausencia de carteis, indicadores e emblemas que informen a p de ra sobre, por exemplo, a aplicacin e autores das Meninas ou da ruta do Modernismo. E dado que nos atopamos en setembro, anda coa resaca da exitosa edicin das Meninas e a tan s uns das do 136 aniversario do nacemento do que foi o maior expoente do Modernismo en Ferrol, Rodolfo Ucha (seguiremos sen acto institucional de homenaxe?), volverei insistir no tema, anda que neste caso referireime informacin escrita.

Ningun cuestiona que a estas alturas Internet tense convertido na principal gua turstica e que, por tanto, coidar todo o que concirne rede de redes ten que ser prioritario para quen vende a cidade. Pero non menos certo que nin todo o mundo accede a Internet nin edita o que consulta, polo que dispoer de guas tradicionais segue a

ser fundamental.

Teads fallback - Discover inRead by Teads!

Por iso, sorprndeme e desgstame que, lonxe de incrementar a edicin de folletos que mostren con textos e imaxes as diferentes rutas e oferta de Ferrol, a tendencia sexa a contraria. En concreto, refrome gua da ruta do Modernismo, unha das mis importantes dado o interese -contrastado- que xera entre visitantes, que xa non est, nin se lle espera, nas oficinas de turismo. Ou a gua da Primeira Milla do Camio Ingls, unha alternativa para potenciar o patrimonio neste tramo que, malia ser ofrecida altruistamente polo Foro Ferrol Vivo, tivo nulo interese para as administracins -non para establecementos da cidade ou a propia Diocese, que os estn a repartir-. O dito. Para vender cidade hai que saber -e querer- ensinala.

Tags: Ferrol ciudad Turismo Camino Ingls
Ver Comentarios