La Voz de Galicia

La Diputación aconseja a López y Cachafeiro «menos nervios e máis traballo de corrección»

A Estrada

rocío garcía a estrada / la voz

Dice que presentaron sus proyectos el último día de plazo y con defectos y pretenden exigir «as presas que eles non tiveron»

01 Sep 2018. Actualizado a las 05:00 h.

El diputado provincial responsable de Cooperación, Carlos López Font, salió ayer al paso de las críticas del alcalde de A Estrada, José López, y la alcaldesa de Forcarei, Belén Cachafeiro, por el retraso en la aprobación de los proyectos del Plan Concellos de la Diputación en ambos municipios. El diputado se declaró estupefacto «ante o estado de nervios de alcaldes e alcaldesas do PP na provincia, como é o caso de A Estrada e Forcarei, que en vez de traballar máis e corrixir defectos nos seus proxectos, defectos que eles mesmos recoñecen nas súas declaracións, seguen a mentir unha e outra vez respecto aos investimentos da Deputación de Pontevedra». «¿Pretenden que aprobemos obras con irregularidades?», se pregunta.

Carlos López Font atajó las críticas al retraso en la tramitación de las obras asegurando que «presentaron os proxectos o último día de prazo, cheos de defectos que eles mesmos recoñecen» y que «desde a Deputación se lles advertiu das necesarias correccións que non fixeron». «¿Pretenden agora esixir á Deputación, que atende a 59 municipios da provincia, a presas que eles non tiveron?», plantea López Font.

El responsable de Cooperación en la Diputación ironizó sobre las declaraciones de los dirigentes del PP asegurando que el dinero que reciben del Plan Concellos es el que les corresponde por ley. «Se isto é así, ¿por qué Louzán lle daba menos cartos e, o máis grave, como é posible que López e Cachafeiro o permitiran?», dice Font.

El diputado terminó pidiendo al PP «que se centre, que comece a traballar para os cidadáns e se esqueza de buscar supostos réditos electorais, porque maio aínda está lonxe». «Que se preocupen máis polos seus veciños e veciñas porque desde a Deputación seguiremos a traballar polas persoas. Non nos van atopar neses debates para buscar ruído que á xente non lle interesan nada», dijo Font.

El Plan Concellos supuso la inversión de 27 millones en la zona en los tres últimos años

Según la Diputación, el Plan Concellos ha supuesto la inversión de 27 millones de euros en los concellos de Tabeirós-Montes y Deza en los últimos tres años.

En A Estrada, Forcarei y Cerdedo-Cotobade el plan provincial financió 62 obras y permitió la contratación de cerca de 200 personas para trabajar en los respectivos Concellos. «Puxemos a disposición desta comarca preto de nove millóns da liña 1 de investimentos, preto dun millón na liña 2 de amortizacións, pagamento de débedas e gastos correntes e preto de dous millóns na liña 3 de emprego», concretó la presidenta de la Diputación, Carmela Silva.

En la comarca del Deza se invirtieron 16 millones, lo que permitió la financiación de 139 obras en los seis concellos y la contratación de casi 290 personas. Concretamente, fueron 12 millones para inversiones, más de un millón para amortizaciones, deudas y gastos y cerca de dos millones para empleo.

«Supón o investimento máis grande da historia da institución na provincia», asegura Carmela Silva.


Comentar