La Voz de Galicia

El alcalde de O Valadouro denuncia que Augas de Galicia tarda 4 meses en dar permiso para cortar árboles junto a los ríos

O Valadouro

O VALADOURO / LA VOZ

Edmundo Maseda también critica que la Xunta no reinvierta en el municipio ni un solo euro del canon del agua

20 Dec 2018. Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de O Valadouro, Edmundo Maseda, criticó a Augas de Galicia por la tardanza en conceder permisos a particulares para realizar actuaciones en las orillas de los ríos. Afirma que unos vecinos tardaron 4 meses en tener autorización para cortar unos árboles y que otra vecina tuvo que aguardar más de 6 meses para tener el visto bueno de Augas y poder pintar su casa.

Denunció que, de todo lo que la Xunta recauda con el canon de agua (desde 2012), no ha revertido ni un solo euro en las nuevas dotaciones o mejoras de saneamiento en el municipio: «O que non é normal é que os veciños paguen por un recibo medio de 40 euros, outros 48 polo canon da auga, e logo por cambiar un canalón do tellado a Xunta encima che cobre máis de 100 euros en taxas pola autorización da obra. É un abuso e unha inxustiza (..) Se non chega a ser polas actuacións que desde o Concello e a Deputación desenvolvemos para mellorar a calidade de auga nas nosas parroquias, O Valadouro seguiría igual que hai unha década. Con estas políticas do PP baseadas exclusivamente en restricións, o señor Feijoo, que alardeaba que esta ía ser a lexislatura do rural, está obrigando ás persoas que vivimos nel a marchar».


Comentar