«Os científicos consolidados ven que sen nós os laboratorios se baleiran»

La Voz

CIENCIA

16 dic 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

«Queremos detalles do novo plan -dice Beatriz Blanco-, que as convocatorias saian no DOG ; queremos ver en que se van invertir eses 200 millóns de euros que anuncian».

En una línea parecida se manifestó también Antonio Rodríguez Castro, presidente de la asociación Parga Pondal. «Obras son amores -explica-porque de momento, mentres non haxa feitos, nada. Queremos feitos».

A Rodríguez Castro, la realidad actual, y no los anuncios, no le acaba de convencer. «O único que hai é unha convocatoria defectuosa para investigadores Parga Pondal, na que so se ofrecen 15 prazas, de tres en lugar de cinco anos, e sen compromiso de futuro. Ou sexa, peor do que estabamos».

Ambos colectivos han sumado estos días el apoyo de un buen número de investigadores ya consolidados en el sistema, muchos de los cuales está previsto que se sumen hoy a la concentración de Santiago.

«Estanos a sorprender -indica Beatriz Blanco- a resposta que está a obter a convocatoria, porque os investigadores consolidados ven que sen nós quédanse sen man de obra, que os laboratorios se baleiran».