El rector de la Universidade de Vigo presenta hoy en Bruselas el proyecto del Campus do Mar

La Voz REDACCIÓN/LA VOZ.

SOCIEDAD

El acto, que tendrá lugar en la sede de la Fundación Galicia Europa en la capital belga, será presentado por el biólogo marino y socio fundador de Doa Xavier Vázquez.

14 dic 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El rector de la Universidade de Vigo, Salustiano Mato, presentará hoy en Bruselas el proyecto del Campus do Mar, una iniciativa conjunta de las tres universidades gallegas, el Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) y el Instituto Español de Oceanografía (IEO) que pretende aglutinar las experiencias docentes e investigadoras en el ámbito marino «mediante o establecemento de vínculos estreitos coas universidades do Norte de Portugal, e aberto ao exterior, proxectándose de forma moi particular cara a América Latina e África».

Mato, que antes de acceder al cargo de rector fue director xeral de I+D+i de la Consellería de Industria, encabezará un debate organizado por el club Doa, una asociación independiente de gallegos vinculados a diversos ámbitos profesionales y científicos en Bruselas.

El acto, que tendrá lugar en la sede de la Fundación Galicia Europa en la capital belga, será presentado por el biólogo marino y socio fundador de Doa Xavier Vázquez.

Carácter transfronterizo

Doa destacó ayer en un comunicado el carácter transfronterizo y europeísta del Campus do Mar, que define como «un magno proxecto da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal» que se focaliza «na observación do océano e o cambio global, no uso sostible de recursos mariños, a xestión integral da faixa costeira e a competitividade tecnolóxica e empresarial». «Ninguén coma Mato», asegura el comunicado del club, para «explicar os desafíos que enfronta o Campus do Mar e as fortalezas que se poidan vencer».

El Clube Galego de Bruxelas Doa tiene como objetivos «servir de foro de pensamento e debate sobre a articulación dos intereses galegos na construción europea, e de canle de expresión da imaxe de Galicia en Europa e no mundo a través da cultura, a ciencia, as artes e os negocios».