El Partido Popular cuestiona la suspensión del concurso caballar y pide su recuperación

La Voz

SANTIAGO

28 jul 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El grupo municipal del PP de Teo considera «decepcionante» que el gobierno local (BNG) «deixe de apoiar o concurso cabalar, unha das tradicións máis consolidadas e recoñecidas do municipio».

El concurso caballar se celebró durante años en agosto y el Concello ha decidido anularlo por razones económicas pero organizando para el 15 de ese mes distintas actividades alternativas como una ruta equina y una exhibición de arrastre, ya que este espectáculo era uno de los de mayor atracción del concurso.

Según los populares, este concurso conseguía reunir a más de tres mil visitantes, por lo que entienden que su celebración representaba «unha oportunidade turística que merece ser promocionada polo Concello, polo que é incomprensible que se os motivos que se alegaron no seu momento polos membros do goberno eran razóns económicas agora fagan unha programación paralela sen contar co propio sector que desvirtúa o concurso e non se corresponde coa tradición cabalar deste concello».

El PP propondrá en el pleno ordinario que se celebra esta tarde que el gobierno teense cambie de opinión y mantenga la cita ecuestre.