El Concello de Brión reclama a la Xunta la reparación de las pistas deportivas de Pedrouzos

La Voz

SANTIAGO

05 dic 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El alcalde de Brión, el socialista Xosé Luis García, ha instado a la Consellería de Educación a que se pronuncie sobre si asume o no los gastos del arreglo de las pistas polideportivas del colegio de Infantil y Primaria de Pedrouzos, tal y como ha solicitado ya el consello escolar del centro.

El alcalde brionés explica que «o director do colexio de Pedrouzos puxo en coñecemento desta alcaldía as deficiencias das instalacións deportivas, que cualifican de deterioro que mesmo fai perigoso o desenvolvemento das actividades deportivas, polo que solicitan a reparación con premura das instalacións».

Xosé Luis García apunta que «desta situación xa ten coñecemento a Secretaría Xeral da Consellería de Educación, que amablemente se amosou disposta a acometer as obras con cargo aos fondos propios da consellería». Unas obras que, de acuerdo con el presupuesto elaborado por los servicios técnicos municipales -que comprobaron la urgencia de la reparación de estas pistas-, ascienden a 51.253 euros. El Concello de Brión ya remitió este informe tanto a la jefa territorial de la Consellería de Educación en A Coruña como al secretario xeral de este departamento autonómico.

El alcalde brionés insta con urgencia a la Consellería de Educación a que confirme cuanto antes si asume el gasto de esta obra «pois, en caso contrario, e aínda que en estrito sentido non é competencia municipal, este Concello estudiaría a posibilidade de incluila nos próximos orzamentos para evitar canto antes os conseguintes prexuízos ao alumnado do colexio de Pedrouzos».

De acuerdo con el informe de los servicios técnicos municipales, y también según apuntan desde el propio consello escolar del colegio, las instalaciones deportivas del centro presentan un grave deterioro, especialmente en el suelo y en las gradas.