Baltar ve con «posibilidades» a Xinzo para la incineradora

Miguel Ascón Belver
miguel Ascón OURENSE / LA VOZ

OURENSE

«Non llo imos permitir, que se olviden», dice Pachi Vázquez

04 feb 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

José Luis Baltar, presidente de la Diputación ourensana, dijo ayer que tanto Xinzo como A Peroxa cuentan con «posibilidades» para albergar la planta incineradora del sur de Galicia. El máximo responsable de la institución provincial, que está colaborando con la Xunta en la búsqueda de terrenos para la conocida como Sogama 2, dijo que, además de las citadas, se han presentado otras propuestas y la elegida será la que reúna las mejores condiciones. «Hai máis concellos que se ofreceron, algúns xa os desbotamos e outros os estamos estudando», indicó Baltar Pumar.

Por ahora, «o único que estamos facendo é xestións, analizando e explicándolle aos alcaldes que requisitos teñen que reunir os terreos e sobre todo explicándolles que o que teñen que conseguir é que a sociedade estea de acordo», añadió el presidente de la Diputación. José Luis Baltar insistió en que no se enfrentarán a un movimiento vecinal contra la incineradora y dijo que por ahora no ve esa contestación social en Xinzo. «Só foron o PSOE e o BNG, pero esa reacción xa a esperabamos nós», sentenció.

El máximo responsable de la institución provincial pidió responsabilidad a las organizaciones políticas y sociales apelando al empleo que creará la planta incineradora allí donde se instale. «Non querer unha cousa polos danos que poda causar a pode levar a outra provincia, prexudícanos igual e non levamos ningún beneficio», dijo Baltar, que puso un ejemplo para explicar esta aseveración: «Igual resulta que dicimos que no Ribeiro non, póñencha en A Cañiza e resulta que despois os postos de traballo vanse para Pontevedra porque supoño que o lóxico é que, se levan o óso, teñen que levar algo de carne».