La decana de Empresariais espera que Ourense no pierda el máster en Turismo

Jesús Manuel García

OURENSE CIUDAD

26 feb 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La decana de la Facultad de Ciencias Empresariais e Turismo, Elisa Alén, espera que se le pueda poner una solución urgente al posgrado en Turismo a pesar de que la Universidad de Vigo le ha cortado la financiación. «Estamos con preocupación porque para nós, desde a facultade e penso que desde o campus de Ourense, as titulacións de Turismo son estratéxicas, son as que nos diferenzan porque nestes momentos só temos Administración e Direción de Empresas, Turismo e despois os posgrados. ADE haino en todos os campus, non é exclusiva e Turismo somos o único campus de toda Galicia onde se imparte este grao», manifestó. Recuerda Alén González que el posgrado «funciona moi ben».

Añade que lleva funcionando muchos años, pasando primero por ser un titulo propio, no oficial, hasta que se ha convertido en estos momentos en un máster oficial en turismo de interior y de salud. «Este ano ten 66 alumnos, é interuniversitario porque estase a traballar coordenadamente coas universidades de A Coruña e Santiago», indicó.

La decana señala que el problema surge cuando la Universidad de Vigo considera el máster tan solo como de investigación, no considerando la otra vía, profesionalizante. «Non o considera enteiro, digamos, e é unha realidade complexa pola modalidade profesionalizante. Ao ser considerado como posgrao investigador o que colle a vicerreitoría de Titulacións é a modalidade máis alta porque o grao de doutor é o máis alto do sistema universitario, e non a profesionalizante que polo tanto deixa fóra».

Elisa Alén explicó que desde la facultad intentarán buscar una solución rápida al problema: «Imos ver que solucións hai para agora e para o futuro porque interesanos garantir a viabilidade do posgrao. Espero que se chegue a unha solución».

El Consello de Centro avala la carta del director del posgrado, José Antonio Fraiz Brea, reclamando la financiación que la Universidad retiró, que era la del dinero generado en matrículas, unos 60.000 euros.

El vicerrector del campus, Juan Francisco Gálvez, manifestó que el posgrado de turismo es prestigioso para el campus. «Al ser ahora considerado como máster de investigación no dan dinero pero sí dan 30 créditos para docencia que son 30.000 euros para que el profesorado de la facultad pueda desgravar. Habrá que ajustar cantidades», señaló. Gálvez indica que «el año pasado se pagó bastante dinero y bastante bien pero puedo decir que sin duda alguna ese posgrado continuará tan fuerte como ahora. Si necesitan algún tipo de ayuda adicional también podemos buscarla, a ver».