«Matar por matar, non» denuncia el envenenamiento del monte por parte de algunas empresas

La Voz

OURENSE

09 jun 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El colectivo ecologista «Matar por matar, non», denuncia que en la dos últimas semanas han detectado que el trazado del gaseoducto de Enagás está «secando debido á aplicación de un potente herbicida que envelena o monte e provoca un serio risco de incendio. Xustamente agora que comeza o verán». El ramal de gas al que hace referencia el colectivo ecologista es el conocido como Ramal Pontevedra-Ourense y atraviesa la provincia por las comarcas de O Carballiño y Amoeiro.

La asociación puntualiza que esta empresa tiene subcontratado a Ecoespacio la limpieza de «dos trazados dos gasoductos de maleza» y que «mentres se corta e desbroza a vexetación que pode interferir cos tendidos eléctricos, Enagás e súa auxiliar, para non levar tanto traballo e acabar pronto (co que gañan máis cartos), en vez de cortar a vexetación, dedícanse a pulverizar herbicida».

Asegura que se le pidió de forma reiterada, incluso por escrito, que dejaran de envenenar las tierras y los ríos, pero «fan caso omiso. Veñen pola calada, esparexan o veleno e desaparecen», y denuncian que el producto es «tan exótico e eficaz que demora máis de dez días en amosar os resultados, así que é difícil saber cando estiveron».