Rosales cambia la pista por la arena

m. v. f. vigo / la voz

DEPORTES

Oscar Vazquez

El jugador del Cangas acudirá al Mundial de balonmano playa

03 jul 2014 . Actualizado a las 11:47 h.

Adrián Rosales será el primer gallego que participe en un mundial de balonmano playa. El jugador del Cangas de Asobal y del Ramal dos Galos en la disciplina en la que se va a estrenar como internacional figura entre los diez elegidos para representar a España en la competición que tendrá lugar en Recife (Brasil) entre los días 20 y 29 de este mes.

La noticia, asegura, le ha cogido completamente desprevenido. «Foi toda unha sorpresa, xa que despois de rematar a tempada non esperaba recibir a chamada do seleccionador», comentaba ayer Rosales. Ni siquiera después de haber estado entre los quince preseleccionados. «Deses quince, quedamos dez que iremos ao Mundial. Non tiña claro que fose estar porque era a miña primeira convocatoria e ademais era unha proba, pero saíu ben e estou moi contento».

Para Rosales el balonmano playa no es nada nuevo, sino que viene practicándolo desde lejos. «Levo xogando varios anos, dez ou así, pero a outro nivel: con compañeiros de equipo, con amigos... Máis como pasatempo que outra cousa», recuerda. El año pasado tuvo que renunciar a la práctica de esta modalidad de su deporte debido a la lesión que sufrió al final de la temporada. «Agora nestes próximos días volverei xogar algún torneo para coller experiencia, que falta me fai», señala el jugador.

En las dos concentraciones en las que ha participado hasta ahora -habrá una tercera en Moguer (Huelva) en los días previos a que el combinado nacional viaje a Brasil- ha ido haciendo migas con sus compañeros, a la mayoría de los cuales ya conocía. «Boa parte do equipo somos xogadores de Asobal e coñecémonos sobre todo de enfrontarnos entre nós no campionato. Pero non tiñamos tanto trato como agora, a base de compartir hotel nas concentracións. A experiencia con eles está sendo tamén moi positiva», destaca.

Poco a poco van haciendo piña, porque se trata de un equipo nuevo que, además, cuenta con otros tres debutantes aparte de Adrián de un total de diez jugadores. Eso condiciona sus aspiraciones, pero solo en parte. «Non renunciamos a nada, queremos chegar o máis lonxe que poidamos e estamos traballando para iso, así que se volvemos cun metal, moito mellor. Pero está claro que é un equipo novo e temos que ir collendo o ritmo».

El primer reto es avanzar más allá de la fase de grupos, donde se las verán con Croacia, Rusia, Egipto, Catar y Argentina en el B. «É difícil, porque hai equipos fortes. Xa estivemos vendo vídeos deles para tratar de adaptarnos ao seu xogo. Sobre todo, de Rusia, co que teremos o primeiro partido». Brasil, el anfitrión, es el principal favorito junto con los propios rusos y los croatas.

Un deporte «espectacular»

Rosales asegura que siempre se ha sentido muy cómodo en la práctica del balonmano playa, si bien es un deporte muy diferente a la competición en pista. «A primeira diferenza é que son menos xogadores. Normalmente xogas con catro atacantes e tres defensas, sempre en superioridade o ataque. E fisicamente é máis duro».

Existe una posición clave que es precisamente la que él ocupa: especialista. «É un xogador que leva unha camiseta diferente e é o que cambia co porteiro. En defensa hai un porteiro e tres defensas e en ataque, catro xogadores; un deles, o especialista, cambia co porteiro e o seu gol vale dobre», expone Rosales. También se duplica el valor de los tantos en giro y fly. «A defensa en pista é máis dura, pero aquí practicamente non se toca ao opoñente.Prémianse os goles espectaculares, iso fai que se convirta nun deporte moi vistoso, rápido, dinámico, espectacular».

«Levo anos xogando, pero a outro nivel, máis como pasatempo que outra cousa»

Internacional con España