La Marea pide una comisión municipal sobre los casos Patos y Hormigón

J.F. VIGO / LA VOZ

VIGO CIUDAD

Defenderá la moción en el primer pleno que celebre el Concello vigués

03 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Lo prometió en campaña y así ha ocurrido. La Marea solicitó ayer de manera oficial que el pleno apruebe la creación de una comisión especial de investigación «sobre os procesos xudiciais abertos que teñen relación con concellerías e departamentos municipais».

El escrito que firma su portavoz municipal, Rubén Pérez, se basa en el artículo 51 del reglamento orgánico del pleno de Vigo que contempla la creación de comisiones especiales «para un asunto concreto, co fins de estudo, elaboración de propostas ou outros de natureza análoga, co ámbito de actuación que se estableza no seu acordo de creación».

Investigación abierta

Pérez justifica la petición en que «os xulgados de instrucción números 1 e 7 iniciaron sendas operacións de investigacións sobre presuntos delitos de contratación ilícita que significaron que a Unidade contra o Crimen Organizado (Udyco) realizara rexistros en dependencias municipais e incautara unha gran cantidade de documentación (...). A día de hoxe este pleno descoñece que documentación foi requisada, de que departamentos, que información contiña e cales son as bases de imputación dun concelleiro neste proceso xudicial».

Se refiere al socialista Ángel Rivas, imputado por el caso Hormigón y al caso Patos del que poco se conoce.