...Y la Marea le recuerda que él medró como comunista

Juan Manuel Fuentes Galán
juanma fuentes VIGO / LA VOZ

VIGO CIUDAD

XOAN CARLOS GIL

«Caballero e outros membros da súa candidatura e concelleiros militaron no PC», le recuerda Rubén Pérez

22 may 2015 . Actualizado a las 11:26 h.

«É un terrible discurso propio da dereita rancia axitar o pantasma anticomunista para descualificar ás persoas que compoñen a Marea». Rubén Pérez, máximo dirigente de Esquerda Unida y alcaldable de la Marea, coalición nucleada en torno a EU y Anova, no salía ayer de su asombro ante las palabras de Caballero. Y no necesitó que nadie se lo contara, ya que las escuchó en directo.

De entrada, no es preciso investigar demasiado para conocer que el candidato socialista conoce de primera mano lo que era el Partido Comunista de España, en el que él mismo militó. Pérez se lo recordó en respuesta a sus palabras: «Abel Caballero e outros membros da súa candidatura (e actuais concelleiros) militaron no comunismo».

Medre persoal

Pero con una precisión, aclarando que lo hicieron «para medrar na universidade (Caballero es profesor de la Facultad de Económicas) e no sindicalismo» (en alusión a Manel Fernández, actual concejal y durante muchos años secretario comarcal de Comisiones Obreras y también exPCE). Desde su punto de vista, actuaron así «en vez de traballar pola maioría social da cidade que é a clase traballadora».

En cualquier caso, Rubén Pérez se reconoce en su militancia comunista «e por suposto na Marea hai comunistas, como tamén ecoloxistas o independentistas, e traballan nun proceso colectivo. O PSOE importa o discurso do PP e esquece o papel do PCE para traer a democracia e a creación dos sindicatos», reivindicó el alcaldable da Marea.

Mitin con Ferrín

Como prueba de que su candidatura abarca un amplio espectro ideológico, la Marea celebró ayer un acto electoral en Pardavila, Lavadores, con la participación de Xosé Luis Méndez Ferrín. «Vigo non se entende sen a loita desas persoas que desde militancias políticas plurais foron quen de enfrontarse ao réxime franquista e moitos áinda seguen loitando contras as inxustizas de todo tipo: recortes, privatizacións, uso arbitrario dos recursos públicos, etcétera», explicó ayer la candidatura.

Desde su punto de vista, las declaraciones de ayer de Caballero se explican en el intento del socialista de pescar en el caladero de votos de la derecha, una apuesta que viene de atrás y en la que enmarcan decisiones como el mantenimiento de la Cruz de O Castro. «O nerviosismo que Feijoo e Abel Caballero comparten fai pensar que asistimos a unha estratexia pactada de tentar que nada se mova nin cambie no Concello de Vigo nin na Deputación», considera Rubén Pérez.

«Tolería»

Respecto a la propuesta de Caballero de duplicar las contrataciones para obras y en el plan de empleo, la Marea lo considera directamente «unha tolería». «7.000 postos de traballo ao mesmo tempo significaría que sería a primeira empresa da cidade por enriba de PSA Citroën, Povisa ou o mesmo Concello». Ante lo que considera un despropósito, reclamó contención al alcalde.

A la vez, le recordó que las obras de humanización «non xeran emprego digno ou estable e mesmo o Tribunal de Contas está auditando os contratos das humanizacións de 2010 porque existe a sospeita de que simplemente serviron para que alcaldes inauguraran prazas e empresas privadas engordaran contas de resultados».