Los sindicatos convocan una protesta en el Xeral tras anularse el contrato de una embarazada

b.c. vigo / la voz

VIGO

Denuncian discriminación por parte del Chuvi

19 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

Sindicatos y organizaciones de trabajadores denunciaron ayer el caso de una viguesa que, afirman, fue despedida en el Hospital Xeral el mismo día que la habían contratado por el hecho de estar embarazada de siete meses. Según las organizaciones que alzan la voz por este caso, la mujer fue cesada a principios de julio tras el informe de la unidad de prevención de riesgos laborales. Al comprobar su estado, automáticamente la declararon no apta. «O procedemento a seguir sería adecuarlle o posto de traballo ou facilitarlle a baixa por maternidade», denuncian desde Comisiones Obreras.

Este sindicato afirma haber puesto ya dos denuncias debido a la «discriminación» sufrida por esa celadora que «unha vez asinado o seu contrato de traballo, na mesma mañá do inicio da relación laboral foi cesada por estar embarazada».

Los sindicatos CIG-Saúde, UGT y Comisiones Obreras, junto con la Plataforma Galega polo Dereito do Aborto, han convocado para mañana a las 11.00 una manifestación a las puertas del Xeral.

CC.OO. ve el cese de la mujer «absolutamente ilegal e ilexítimo, como se a situación de maternidade lle imposibilitase a prestación de servizos na súa categoría profesional».

Y es que para CC.OO. esta situación «non ten antecedentes, e tildamos ao Chuvi públicamente de cinismo, de irresponsables e de insensatos porque non é posible que dende un organismo público que debe acatar as leis e normas dictadas pasen dun xeito tan olímpico neste caso concreto».

Los convocantes de la protesta creen que se vulnera un derecho fundamental de los trabajadores y que «se está a cometer un acto de discriminación laboral e sexista». De ahí que hayan iniciado la movilización: «Facemos un chamado a denunciar enérxicamente o feito de negarlle un posto de traballo a unha muller no Sergas por estar embarazada. Presenta un precedente gravísimo en recortes de dereitos das mulleres e do dereito ao traballo».

Araceli Loureiro, secretaria xeral de CCOO Sanidade Vigo, afirma que tras diversos intentos de reclamar a instancias sanitarias superiores no hubo manera de que se reconsiderara el caso. «Falamos coa dirección de recursos económicos do Chuvi, pero non houbo maneira de revogar a medida. Ela agora estará a punto de ter o seu fillo e terá que buscar traballo, claro».

Durante la concentración cada organización leerá su propio comunicado.