La frustración de Álex Bergantiños

La Voz REDACCIÓN

TORRE DE MARATHÓN

LOF

El capitán lamenta «non poder corresponder co esforzo do deportivismo»

23 abr 2017 . Actualizado a las 18:57 h.

Álex Bergantiños se mostró decepcionado por el rendimiento del Deportivo en Anoeta (1-0) y la imagen dada por el equipo coruñés. «Estamos frustrados, foi un partido no que sofremos moito, non fomos capaces de saír para facerlles dano. Eles xogan ben, abren moito o campo, e cada vez que recuperabamos estabamos afogados e non tiñamos saída fácil, e perdiamos o balón», analizó el capitán deportivista.

Bergantiños reconoció que aunque «na segunda parte o equipo cambiou, polo menos cun par de chegadas ao final», la imagen del Deportivo no es buena lejos de Riazor: «Necesitamos mellorar para competir contra estes rivais e mellorar a imaxe fora da casa. Tiñamos a idea de non encaixar como en Sevilla ou Valencia, pero por sacar algo positivo, estivemos no partido ata o final». La frustración se extiende por la pena de la afición del Dépor, que también estuvo presente en Anoeta. «O deportivismo é un exemplo de fidelidade, agradecemos o esforzo que fan, queriamos darlle máis alegrías, o equipo se esforza pero estamos decepcionados por non poder corresponder ao esforzo da afección», abundó el coruñés.

Bergantiños avisó de que la permanencia «no está conseguida». «Nos quedan puntos por sumar. Ante la Real era una buena oportunidad, pero ahora lo tendremos complicadísimo ante el Madrid, a ver si recuperamos la intensidad que mostramos ante el Barcelona. Los de abajo van a sumar», advirtió.

Álex desveló que en el descanso, Peep Mel pdió «un poco más de confianza con la pelota», abnte el «hándicap» que tenía el Dépor de «perderla rápido tras recuperar». «Despois do Barcelona, a Real Sociedad é o equipo que mellor manexa a posesión e os espazos na Liga», valoró. Bergantiños espera que la imagen del Dépor mejore ante el Madrid, y repita las buenas actuaciones de otras citas en Riazor: «Contra Sevilla, Barça e Atlético fixemos bos partidos, a ver se podemos sumar ante o Madrid e darlle un bo partido á afección».