El PP exige una solución a los vertidos de Os Verxeles y Sisto los acusa de «sinvergüenzas»

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

TEO

Guerra acusa al ejecutivo teense de ser «un auténtico experto en facer crónicos os problemas medioambientais»

18 ago 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El Partido Popular de Teo ha denunciado que «a situación da vertedura de fecais nos Verxeles deixa en evidencia, unha vez máis, o desprezo do bipartito polo coidado do medio ambiente en Teo e constata que a deixadez converteuse no seu selo distintivo».

Ante la aparición de nuevos problemas en este punto de la red de saneamiento, y anteriormente en Pontevea, el portavoz del grupo popular, José Manuel Guerra, acusa al ejecutivo teense de ser «un auténtico experto en facer crónicos os problemas medioambientais do termo municipal».

Añaden los populares que «as augas fecais rebordan nos Verxeles polo mesmo motivo que en Pontevea, a ausencia dun goberno municipal preocupado polo saneamento e capacitado para tomar as decisións que resolvan definitivamente estas carencias».

El grupo popular resalta que desde el comienzo del mandato han alertado en diversas ocasiones del «deficitario estado da rede, esixindo unha nova planificación, e mes a mes os feitos demostran que os avisos previos non eran en van, xa que non hai plan de futuro neste eido a pesar de vir reclamándoo dende hai máis de cinco anos».

El PP incide en que el argumento de que la saturación de la red obedecía a las fuertes lluvias y la canalización de aguas pluviales no es válida, ya que los vertidos detectados en la zona «nun dos veráns máis secos», demuestran que esta no es la causa.

José Manuel Guerra añade en su denuncia que la aparición de residuos orgánicos, restos de materiales plásticos y de papel pone de manifiesto que «o problema deixa de ser exclusivamente sanitario e convértese tamén en ambiental».

El regidor culpa a la Xunta

El alcalde de Teo, Rafael Sisto (Anova), reaccionó a las acusaciones de los populares acusándolos de «sinvergüenzas con todas as letras».

Añade Sisto que «O PP e a Xunta saben cal é o problema» y resalta que el Concello está pendiente desde hace años de que la Xunta apueste por una solución técnica para evitarlos.