El PSdeG de Melide denuncia ante la Xunta la situación del conservatorio

La Voz MELIDE / LA VOZ

MELIDE

noguerol

19 oct 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSdeG de Melide ha remitido a diferentes departamentos de la Consellería de Educación un escrito en el que se da cuenta del «grave retraso» que registra el inicio de curso en el conservatorio municipal de grado medio desde el curso 2011-2012, según indica el portavoz socialista en el Concello melidense, José Antonio Prado, en un documento en el que solicita que se adopten «as medidas oportunas para garantir a calidade educativa á que os alumnos teñen dereito». La Dirección Xeral de Educación, la Subdirección Xeral de Inspección y la de Ensinanzas de Réxime Especial son las áreas autonómicas a las que el grupo en la oposición municipal informa del reiterado retraso en el comienzo de las clases, que, según el calendario oficial, tendrían que haber empezado el 15 de septiembre.

Ante el aplazamiento del presente curso, «foron múltiples e reiterados os requirimentos realizados ao Concello por este grupo municipal sen que a data do presente estea fixado o inicio das clases, sen que se realizase o proceso de selección do profesorado, nin os exames de setembro, o que supón un gran esforzo dos

alumnos e profesores para poder dar toda a materia educativa en menos tempo a fin de recuperar o retraso no inicio», recoge textualmente el documento registrado ayer por el PSdeG. Su portavoz municipal avanza que «unha vez que estea constituído o Parlamento de Galicia, tamén imos presentar iniciativas referentes o Conservatorio, porque presta un importante servizo que chega mesmo a concellos próximos, converténdose nun importante factor de dinamización cultural e de formación, que por culpa da mala xestión local corre risco de non manterse operativo».

Ante la iniciativa socialista, la alcaldesa de Melide, Dalia García, no muestra preocupación alguna, ya que Educación «ten cumprida información pola miña parte de todo o proceso administrativo porque é o noso deber e un compromiso persoal», afirma. García insiste en que si se dilató el inicio de curso fue por el asesoramiento que creyó oportuno pedir ante las denuncias judiciales interpuestas, a finales del curso pasado, por docentes del conservatorio. Además, confía en que la contratación de profesores para este curso quede resuelta esta misma semana -hoy finalizan los exámenes-, siempre que no haya retrasos en la entrega de documentación, como ocurrió en el plazo de admisión de solicitudes.