Los sindicatos valoran como un error que no figure el futuro del Gil Casares en los Orzamentos

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

Insisten en reclamar que no se pierdan empleos sanitarias ni recursos por la construcción de centros universitarios

17 feb 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Los sindicatos que integran la Xunta de Persoal da Área Sanitaria de Santiago (CIG, CC OO, UGT, SAE, Satse, CSI-F, Sagap y la coalición médica formada por CESM y O’Mega) insistirán para que se considere en la agenda política el futuro del Hospital Gil Casares. Camilo Agulleiro, presidente del organismo de representación laboral, considera que es un error que no figure el tema en los Orzamentos de la Xunta, aprobados la semana pasada por el Parlamento.

«Nas nosas reunións houbo unanimidade en defender os recursos asistenciais e os postos de traballo da sanidade pública que están no Gil Casares, ben como os demais servizos que agora se prestan na contorna dese hospital. Queremos que se evite perder recursos ou servizos cando se constrúa alí a nova Facultade de Medicina e os outros centros universitarios que se anuncian. Debe ser un proceso paralelo: que haxa proxectos para o futuro dos recursos e do persoal ao mesmo tempo que para as infraestruturas universitarias, e que non resulten prexudicadas as dotacións asistenciais ou o persoal», manifiesta Camilo Agulleiro.

Además de las consultas y las camas en el Gil Casares, en su entorno se sitúan una escuela infantil para hijos de personas que trabajan en la sanidad pública, o unidades como estimulación temprana y de detección precoz del cáncer de mama.

Los sindicatos han expresado su preocupación por este tema reiteradamente ante el Sergas, grupos parlamentarios, Concello y Consello Municipal de Saúde, recuerda Agulleiro.