Críticas a que CA se atribuya en las redes sociales obras que financia la Diputación

santiago / la voz

SANTIAGO

Los socialistas demandan el mismo respeto institucional para la entidad provincial que el gobierno local "outras veces pide para si mesmo"

27 abr 2016 . Actualizado a las 04:00 h.

El portavoz del PSOE, Paco Reyes, critica la campaña que el gobierno local de Compostela Aberta (CA) está llevando a cabo en las redes sociales en las que se atribuye obras en la zona rural que en realidad financiará la Diputación de A Coruña a través del Plan de Obras e Servizos (POS) y del Plan de Acción Social (PAS). El líder de los socialistas en la ciudad reclama al ejecutivo que dirige Martiño Noriega el mismo «respecto institucional que outras veces pide para si mesmo».

«Nós non criticamos, nin moito menos, que se dediquen estes dous millóns de euros -uno por cada plan- ao rural, pero si pedimos que se especifique que eses cartos proceden en case a súa totalidade da Deputación», señala el concejal, que censura que Compostela Aberta pretenda hacer ver que «saen do seu peto, porque é o único nome que figura». En este sentido, Paco Reyes apunta que «se falamos de partidos e non de institucións, entón habería que poñer os logos do Partido Socialista e do Bloque Nacionalista Galego, que son os dous partidos que teñen o goberno da Deputación».