El sobrecoste de los comedores le costará a Raxoi «un máximo» de 178.000 euros

j. gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

La Fanpa pide mejor servicio y en el Concello dicen que presionarán

10 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La Xunta de Goberno Local adjudicó a primera hora de la tarde de ayer el servicio de comedores escolares a Serunión hasta junio. Es la misma empresa que los atiende desde el curso 2013-2014. Hoy se prevé que el alcalde, Martiño Noriega, firme el nuevo contrato. Contempla abonar 1,83 euros por cada desayuno, y 5,13 euros por menú de mediodía, precios a los que se incrementa el IVA.

Las familias del alumnado no notarán el incremento en lo que resta de curso: una parte del menú se rebaja por la subvención de la Xunta, y la diferencia la asume el Concello en los días que restan. Eso supondrá «uns 178.000 euros como máximo, dependerá do volume de usuarios», indica el edil de Educación, Manuel Dios.

Las nuevas condiciones incluyen mejoras, que sí las notará el personal, agrega el concejal. Además, «a partir do luns vou falar xa con todas as partes para preparar o prego e características do próximo curso. Tamén me vou reunir coa empresa, e presionarei para que nesta etapa nova, até xuño, na medida que hai novos prezos, que iso se note na mellora da calidade do servizo que se presta», sostiene Manuel Dios.

Este edil insiste en que nunca sospechó que el procedimiento administrativo fuese tan complicado como resultó, pues desde el verano se abrieron tres procesos diferentes para poder resolver el concurso. «O día 18, na miña comparecencia perante o pleno municipal, vou esclarecer con pormenor todo o que aconteceu», asegura.

«Decepción» en la Fanpa

Fernando Lacaci, presidente de la Federación de Asociacións de Nais e Pais do Alumnado (Fanpa) afirma que «estamos satisfeitos de que se resolvese a situación, aínda que é unha decepción o resultado, e como se desenvolveu a parte final do proceso, con escasa ou nula participación das familias e atendendo a un criterio exclusivamente económico».

Lacaci reclama que «nos catro meses que restan mellore a calidade do servizo dos últimos meses. E confiamos que para o curso que vén haxa un modelo novo e que responda mellor ás nosas necesidades e demandas».

«A partir do luns vou falar xa con todas as partes para preparar o prego e características do próximo curso»

Manuel Dios