SOS Sanidade Pública ve en el CHUS recortes en prestaciones oncológicas

santiago / la voz

SANTIAGO

02 mar 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Los «recortes nas prestacións dos servizos oncolóxicos» son una de las principales reivindicaciones de la plataforma SOS Sanidade Pública, que organiza una concentración el día 19 en la praza do Toural. Afirman que «o número de profesionais de hospital de día do CHUS non se adecuou ao incremento de enfermos. Isto provoca retraso na administración dos tratamentos. Non existe o enfermeiro de procesos oncolóxicos que garanta unha atención orientada a brindar coidados, informar, acompañar e guiar en todo o proceso da enfermidade», subrayan.

Listas de espera

Reprueban asimismo que el programa de la mujer en atención primaria «é imposible de cumprir» porque «non hai matronas suficientes, temos un dos ratios de matrona/muller máis baixo do Estado». Señalan asimismo la existencia de listas de espera de cirugía que superan el tope máximo de 60 días indicado en la Lei de Garantías sanitarias autonómica.

La concentración también protestará por la saturación de servicios de urgencias; por la «mala calidade dos productos que se utilizan para a diabete»; la negación de tratamientos a afectados de hepatitis C; o las privatizaciones y recortes en el sistema público de salud, según indican en una nota explicativa sobre la convocatoria de la concentración.