La Xunta pide al Concello de Oroso una respuesta sobre el servicio de comedor

La Voz

SANTIAGO

05 jul 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

La delegada territorial de la Xunta, Belén do Campo, se reunió ayer con el portavoz del PP en Oroso, José Manuel Balado, para analizar la situación de varios proyectos que afectan al municipio. El más importante fue el futuro colegio, que la Consellería de Educación prevé abrir en septiembre. Según informó la Xunta, la representante autonómica «adiantou que ao longo desta primeira quincena de xullo estarán rematadas as obras, quedando só pendentes aquelas que dependen do goberno municipal».

En el encuentro, Docampo también destacó que la Xunta está a la espera de que el Concello responda a la propuesta de que sea la Administración local, con la colaboración de los padres, los que asuman la gestión del comedor escolar del centro, pudiendo optar así a distintas ayudas.

Ante estas afirmaciones, el concejal de Educación de Oroso, Antonio Leira (PSOE), le pide a la Xunta «que deixe de enredar coas datas de finalización do colexio e o remate xa porque o Concello cumprirá en tempo e forma». En cuanto al comedor, Leira recuerda que este servicio es competencia de la Xunta, por lo que le exige que «cumpra cos seus deberes e competencias, tal e como o Concello cumpre coas súas e deixe de tentar pasarlle a pataca quente ao Concello ou á ANPA». Antonio Leira insiste en que «a comunidade educativa de Oroso deixou ben claro que quere dous colexios iguais, nos que os alumnos teñan os mesmos dereitos e servizos».