La Federación Rural Galega rechaza el cierre del mercado de Amio

la voz

La Federación Rural Galega (Fruga) rechazó la decisión del Concello de Santiago de cerrar el mercado de ganado de Amio. Fuentes de la federación consideran que se trata de una «decisión tomada unilateralmente polo goberno municipal, non sabemos baixo que criterio, sen consultar cos afectados nin moito menos escoitar o que os usuarios do mercado puideran dicir».

Fruga asegura que la decisión generará inconvenientes y «repercusións negativas» para muchas explotaciones ganaderas y para Santiago. Insisten desde Fruga que el mercado de Amio tiene una marca de calidad reconocida, con un volumen de negocio de un millón de euros. En una nota dicen que las «posíbeis deficiencias que podan ter as actuais instalacións non deben ser razóns para acometer o seu peche» y piden que se resuelvan las carencias. Consideran que la decisión «só pode ser entendida na perspectiva de desmantelamento do mundo rural que está a acometer o PP en Galicia».

La Federación Rural Galega hace un llamamiento al gobierno local y a la Xunta de Galicia para que reconsidere su decisión y «abra canles de diálogo e interlocución co sector antes de tomar calquera tipo de decisión».

Votación
5 votos