El Concello de Oroso amenaza a Fenosa por no dar suministro eléctrico al polígono industrial

La Voz

SANTIAGO

24 feb 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La define como una situación kafkiana, y eso parece. Y es que el polígono industrial de Sigüeiro sigue sin tener acceso al suministro eléctrico, lo que el alcalde orosino, Manuel Mirás, califica de «burla e insulto aos empresarios do polígono».

Hasta el punto de que el Concello amenaza con «medidas contundentes» si en el improrrogable plazo de mediados de la próxima semana la empresa suministradora Unión Fenosa no pone en marcha la subestación de Sigüeiro, prometida para finales del pasado mes de enero pero «a día de hoxe segue sen dar servizo ás empresas».

El alcalde explica que «a pesares das nosas reiteradas queixas, Fenosa segue sen dar subministro ás empresas do polígono e, de feito, nin siquera podemos conectar as farolas do alumeado público porque non hai electricidade».

Fuentes municipales de Oroso recuerdan que los responsables de Unión Fenosa aseguraron que en septiembre las empresas del polígono industrial ya accederían al fluido eléctrico con la puesta en marcha de la subestación de Sigüeiro, una fecha que la empresa fue incumpliendo mes tras mes hasta llegar al compromiso de que a finales de enero entraría en funcionamiento. Tampoco fue así.

Manuel Mirás sostiene que «se Fenosa puxo en realidade en marcha a subestación de Sigüeiro, que non o sabemos polo oscurantismo desta empresa, a verdade é que non se notou nada».

El alcalde orosino confiesa estar «moi disgustado coa actitude dos responsables de Fenosa porque non puxemos en contacto con eles en moitas ocasións e, cando non collen o teléfono, pásanse a pelota uns a outros e a situación sigue sen arranxarse».

En vista de esta situación desesperante, el alcalde anuncia que «a comezos da semán que vén reunireime cos empresarios do polígono e, se non hai subministro, tomaremos xuntos as medidas máis contundentes que poidamos, sexan as que sexan».

Mirás anuncia también que «imos instar a Xestur a que lles obrigue a dar subministro eléctrico ás empresas e non esperaremos máis, senón haberá que comezar a facer grandes accións de protesta como devolucións masivas de recibos». De hecho, el alcalde de Oroso lamenta que «as autoridades galegas lles permitan esta burla e falta de consideración cos usuarios. Isto non se pode facer, a estas alturas do século non se pode permitir», proclama un indignado Mirás.

La promesa de apertura de la subestación de Sigüeiro fue formulada por directivos de la eléctrica madrileña a finales de diciembre al equipo de gobierno de Ordes, que protestó airadamente por los continuos cortes de luz, que también afectan al polígono industrial ordense.

Las promesas formuladas por los directivos de Unión Fenosa en Ordes fue cuantificada entonces en 1,3 millones de euros y la subestación de Sigüeiro se presentaba como clave para garantizar el suministro en toda la comarca.