Feijoo: «O PP está en vías de recuperar o protagonismo que tivo na provincia de Pontevedra»

carmen garcía de burgos PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

RAMON LEIRO

El presidente del partido aseguró que «mudaron moitas cousas» desde la llegada de Rueda

16 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente del Partido Popular, Alberto Núñez Feijoo, aprovechó ayer su presencia en la junta directiva provincial para advertir a los gobiernos de la Diputación y el Concello de Pontevedra de que el partido está más fuerte que nunca. Y señaló directamente al vicepresidente, Alfonso Rueda, como responsable del ascenso del PP pontevedrés, cuyo liderazgo asumió hace ahora un año. «Neste ano as cousas mudaron dende o punto de vista dos resultados, que é o obxectivo en política. Hai moitas opinións, pero os resultados son os que contan: nas eleccións o PP volveu recuperar voto, maiorías, presenza, e volveu gañar tanto nas xerais como nas autonómicas», aseguró.

La lectura que hay que hacer de estos datos, a su juicio, está clara: «Como o PP gañamos en todos os concellos de Pontevedra, nas cidades, sacamos 45 maiorías absolutas e só perdemos en tres concellos, significa que o partido está en vías de volver recuperar o protagonismo que tivo na provincia nas últimas décadas».

Fue el trabajo de autocrítica que realizaron tras las autonómicas del 2015 -en las que, a pesar de ganar, no obtuvieron el gobierno en muchos concellos-, el que les permitió abordar la renovación del liderazgo desde su punto más alto, el del presidente provincial. «Está dando resultados. Este partido é un partido de proxectos, non de persoas», advirtió. Aunque sin querer entrar en el debate sobre el futuro candidato municipal de Pontevedra, Feijoo apeló al carácter democrático del partido y a los congresos locales.

Alfonso Rueda incidió en el mensaje de la reconstrucción del partido en Pontevedra, y señaló que «hoxe hai na provincia un PP reconstruído e máis forte, que conservou todo o bo que había, pero con un selo propio e con novas ilusións para afrontar os retos que tiñan por diante». Uno de ellos, que sigue vigente, pasa por «unha aposta decidida por saír á rúa, saír da sede para recordar que nesta provincia hai partido e que o PP é o referente político máis importante».