El Pontevedra, ante la honradez

carmen garcía de burgos PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

RAMON LEIRO

Los granates quieren repetir mañana a domicilio la goleada que metieron en Pasarón al Multivera, una equipo «noble y solidario»

13 ene 2017 . Actualizado a las 10:00 h.

¿Va el Pontevedra a repetir la goleada que metió al Mutilvera en Pasarón? «Mira a ver quen os goleou, mira os resultados a ver quen os goleou», reta Luisito. No desmiente que esa sea la firme intención de los granates, que parten esta mañana hacia la localidad navarra de Mutilva con más bajas de las deseables, pero lanza un claro mensaje de cautela: «É un equipo que agora mesmo está moi ben, sobre todo en canto a resultados».

Ni siquiera su decimoquinta posición en la tabla hace cambiar al míster teense de opinión: «Eles están competindo moi ben, teñen bastantes futbolistas xóvenes pero son súper solidarios». Se refiere el técnico del Pontevedra a que «se ve que é un equipo moi cohesionado, lévanse todos moi ben, e a maior parte deles leva moito tempo xogando xuntos, e eses equipos sempre son moi difíciles». Principalmente, porque tienen dos cualidades que para Luisito son complicadas de derrotar: «É un equipo moi duro, moi intenso, que sabe moi ben o que fai, son futbolistas moi honrados e moi nobles. Se algo teñen -insiste- é que un equipo súper solidario».

Aunque no olvida el 3-0 que encajaron los navarros en Pasarón, para el míster teense el resultado de entonces no puede extrapolarse al partido de mañana. Para empezar, porque el cuadro blanco cambia radicalmente cuando juega en casa, según el técnico granate. «Eu vin o vídeo do partido contra a o Racing de Santander, e a verdade é que xogaron moi ben, e os santanderinos empataron de milagre. O Mutilvera estivo moito mellor que o Racing. E á Ponferradina gañoulle», recuerda.

Intensidad y concentración

Por eso, el peso del encuentro recaerá sobre los hombros de la plantilla pontevedresa. «Nós temos que ir cun nivel de concentración e intensidade altísimo porque, se non, pasánche por enriba, porque é o que mellor teñen», la intensidad. «A balón parado ten moitísima envergadura, con xogadores súper fortes que dominan esa superficie como ninguén. É un cadro moi duro, saben moi ben ao que xogan, e é un equipo moi difícil», añade.

Prueba de ello es, continúa, que «todo o mundo pensaba que ía descender fácil, e sen embargo, esa si que é unha sorpresa das boas, porque está competindo moi ben». Sobre todo, de cara a conseguir su objetivo para la temporada: la salvación. El Mutilvera es, en opinión de Luisito, un recién ascendido que ha demostrado mucho esta temporada. Y lo que le queda.