Luisito: «Así non temos nada que facer, o Compostela gañounos por intensidade»

santiago / la voz

PONTEVEDRA CIUDAD

07 feb 2016 . Actualizado a las 05:15 h.

El finalizar el encuentro, el entrenador del Pontevedra, Luisito, reconoció en rueda de prensa que su equipo fue ayer inferior a su rival. «Só me queda darlle a noraboa ao Compostela, do minuto un ao noventa e tres foi moito mellor ca nós». El mal estado del terreno de juego y la mayor intensidad de los locales fueron decisivas en el resultado final del derbi.

Sobre el desarrollo táctico del choque y los tres centrales del Compostela, Luisito sostiene que «non me sorprendeu Fredi Álvarez co sistema» y admite que su equipo cometió errores. «Sabiamos que non se podían perder balóns atrás», confiesa Luisito antes de añadir que «o gol veu a balón parado, pero xa sabía que podiamos sufrir co Compos a balón parado».

El estado encharcado del terreno de juego condicionó el papel del Pontevedra. «Perxudicounos moito, Temos un estilo e imos a morte con el. Non teño xogadores para pecharnos atrás e para facer fútbol directo» alegaba.

Como conclusión positiva, el de Teo sostiene: «humildad e respeto a todos os rivais. Esto é unha lección, se perdemos a perspectiva do que somos, somos moi vulnerables. Así non temos nada que facer, o Compos gañounos por intensidade».