Denuncian el abandono de Pazo Besada «sen contido nin proxecto»

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

PARTIDO POPULAR

Ángel Moldes criticó ayer que «é un cascarón baleiro sen contido nin proxecto»

23 may 2017 . Actualizado a las 05:30 h.

Haciéndose eco de las quejas vecinales alertando del abandono en el que se encuentra el Pazo Besada, el Partido Popular de Poio, a través de su portavoz Ángel Moldes, criticó ayer que «é un cascarón baleiro sen contido nin proxecto». En este sentido, remarcó que a su agrupación les gustaría que «os veciños puideran visitar e pasear por este entorno único, que todo Poio puidera gozala».

En este sentido, Moldes aludió a que «hai veciños que nos falaron da posibilidade de ter unha biblioteca en condicións para unha parroquia que agora mesmo supera os sete mil habitantes, tamén fálase dunha oficina municipal ou un centro con acceso a internet, ou outras actividades...». Lo que tiene claro el dirigente popular el estado del Palacete es «exactamente igual que hai sete anos», cuando fue inaugurada la rehabilitación.

El PP aludió a que suelos y techos están sin acondicionar, las paredes sin pintar, no hay apliques y adornos, salvo las vidrieras restauradas hace años. Moldes tiene claro que el estado de Pazo Besada es fiel reflejo «do abandono da parroquia máis poboada do noso Concello», San Salvador. Al mismo tiempo, insisten en el contraste que existe en el «maxestuoso exterior» y un interior que consideran totalmente desaprovechado. Los populares prevén una batería de preguntas para que el gobierno local se posicione al respecto.