Sanidade asume la gestión de los servicios del centro de salud de Anafáns

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

POIO

Tanto los edificios como los terrenos cedidos por los concellos se integrarán en el patrimonio del Sergas

28 jul 2016 . Actualizado a las 05:05 h.

Mediante un acuerdo suscrito ayer en Santiago de Compostela entre el conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, y el presidente de la Fegamp, Alfredo García Rodríguez, el Sergas asumió «a xestión dos servizos» del centro de salud de Anafáns, en Poio, así como de otros 28 inmuebles ubicados en veinticinco ayuntamientos. De este modo, tanto los edificios como los terrenos cedidos por los concellos se integrarán en el patrimonio del Sergas.

Con esta firma se da carpetazo a una vieja demanda del Concello de Poio, según reconoció su alcalde Luciano Sobral (BNG). Tras remarcar que llevaban años esperando por este momento, destacó que acudió a la reunión «con toda a documentación baixo o brazo».

En este sentido, tal y como confirmaron desde la Xunta, el siguiente paso será «a revisión da documentación necesaria para levar a cabo o proceso administrativo que corresponde». Y es que está establecido que «cada transferencia de titularidade debe ser aprobada polo Consello de Goberno da Xunta». En principio, todas las fuentes indicaron que no debería haber ningún problema con respecto al centro de salud de Anafáns.

Con respecto a la firma del convenio, Vázquez Almuiña manifestó que «seguiremos reforzando o noso compromiso polo equilibrio territorial e pola modernización das infraestruturas, para continuar prestando a mellor atención sanitaria, tal e como merecen os nosos cidadáns».

Alfonso Rueda, vicepresidente de la Administración autonómica y que ayer presidió este acto, enmarcó este acuerdo «no cumprimento do pacto local, que reflicte a boa sintonía entre Xunta e Fegamp». Asimismo, destacó que es algo que beneficia «ao conxunto dos cidadáns da nosa comunidade, xa que este convenio que hoxe se asina é unha máis das colaboracións que se están a levar entre a Administración autonómica e os representantes dos concellos galegos».