Ana Pontón ensalza en Barro a los gobiernos nacionalistas

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

24 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

En el transcurso de la cena con la que el BNG de Barro conmemoró el ecuador de su mandato en la alcaldía, la portavoz nacional del Bloque, Ana Pontón, ensalzó los gobiernos liderados por la fuerza nacionalista: «Os gobernos municipais do BNG son os que marcan a diferenza en Galiza. A nós defínennos os feitos, e non só as palabras».

A este respecto, Pontón resaltó que «para gobernar hai que ter proxecto, solvencia, rigor e audacia para o poñer en marcha. E no BNG demostramos, alí onde gobernamos, que sabemos mellorar a vida das persoas e transformar os lugares».

Por su parte, el alcalde Xosé Manuel Fernández Abraldes destacó que desde las pasadas elecciones municipales «fomos capaces de cambiar as dinámicas sociais de Barro, facer una aposta pola mellora na calidade de vida da xente e implicar a todos os colectivos sociais e a moitas persoas a título particular a través dunha política de participación e transparencia que nunca se vira no noso Concello». De cara a los dos restantes años de mandato, es consciente de que, si bien «son moitas as cousas que levamos feito, son moitas máis as que quedan por facer».