Un paciente y un sanitario leerán el comunicado de la protesta por el cierre de camas

Prosagal critica la clausura de 82 camas durante el verano en los hospitales de la comarca

pontevedra / la voz

Un paciente del área sanitaria y «un compañeiro profesional sanitario que moi ao seu pesar tamén é neste momento un paciente» serán los encargados de leer el comunicado que pondrá fin a la manifestación convocada por la Agrupación Sindical de Profesionais da Saúde de Galicia (Prosagal) en protesta por el cierre de 82 camas previsto para este verano por el Sergas entre los hospitales Provincial y de Montecelo.

El colectivo sostiene que la marcha, que saldrá esta tarde, a las 20 horas, de la Praza de España y terminará en el Hospital Provincial debe servir para «reivindicar a necesidade destas camas para que na ampliación de Montecelo a Xunta de Galicia vexa nesta reivindicación a necesidade real das camas hospitalarias e o teña presente na ampliación».

«A xerencia afirma que o motivo principal do peche é poder ofrecer as vacacións dos profesionais facultativos cirúrxicos», recuerda la organización, que asegura que, en realidad, «o único motivo é aforrar na contratación de persoal». Critican que, además de que no solo se clausuran temporalmente servicios con actividad quirúrgica, en algunas unidades se prolonga hasta tres (Neumoloxía o Medicina Interna III) o seis meses (lactantes).